Класні керівники та вихователі школи-інтернату під час канікул відвідують родини вдома та надають рекомендації батькам щодо організації дозвілля та відпочинку дітей у канікулярний час.

З метою  контролю організації дозвілля та відпочинку дітей класні керівники та вихователі    відвідали родини вдома.


У рамках Тижня сімї, з метою формування психолого-педагогічної культури сім’ї, сприяння встановленню в родині атмосфери довіри, взаємоповаги, тісної співпраці, творчого самовідкриття 03.03.2017 року у ЗОШ-інтернаті відбулися загальношкільні батьківські збори «Від щасливої родини – до майбутнього країни». Почалися батьківські збори з музичної композиції "Батьки та діти", яку  підготували  наші вихованці.

 

Практичний психолог Броваренко О.М. провела міні-тренінг на сприяння встановлення в сім’ї доброзичливих та гармонійних стосунків. Під час тренінгу присутні діти та батьки завдяки психологічним вправам дізналися, наскільки вони добре знають один одного, учні висловлювали  побажання своїм батькам, а батьки оцінювали позитивні якості своєї дитини. Соціальний педагог Нижегородова С.А. розповіла батькам про особливості спілкування дітей за межами школи, дому та про небезпечні ситуації, які можуть трапитися з дітьми на вулиці в разі недостатнього контролю з боку дорослих та розповсюдила пам'ятки з рекомендаціями для батьків. Наприкінці заходу кожна родина отримала щоденник-записник «Я і моя родина». 


До Дня безпечного Інтернету 03.02.2017 року у ЗОШ-інтернаті пройшли загальношкільні батьківські збори, на яких заступник директора Іванченко І.М. розповіла батькам про небезпеку, яка може очікувати їхніх дітей у віртуальному світі, учитель інформатики Вовк Н.О. ознайомила присутніх з правилами користування всесвітньою мережею Інтернет. Батьки переглянули та обговорили фільм «Безпечний Інтернет».


З метою контролю за проведенням дозвілля дітей в канікулярний період педагогічні працівники школи відвідали сім'ї своїх вихованців.


З метою профілактики соціального сирітства та збереження цілосності сімей, у рамках шкільного проекту «Родина – діти – школа: долаємо труднощі разом» педагоги ЗОШ-інтернату відвідали сімї, які опинились у складних життєвих обставинах,  і надали їм допомогу у прибиранні та наведенні порядку у житлових приміщеннях.


Тиждень родинно-сімейного виховання

07.11-11.11.2016 р.

У кожного з нас є на світі люди, перед якими ми завжди в боргу, які дали нам життя, і все, що ми маємо – завдяки тільки їм. Так, звичайно, це наші батьки! 
«Мати, матуся, матінко, ненька, матусенько, мамочко», ‒  так звертаються діти до найріднішої людини. Мати любить свою дитину, завжди її розуміє, допоможе, підтримає, розділить радість і горе. Мама завжди ніжна, лагідна, турботлива, щедра, добра…

Жінка з давніх-давен вважалася берегинею роду, а ось батько, тато, татусь – завжди сильний, мудрий, справедливий, інколи суворий – вважається годувальником, господарем дому. Від того, як діти відносяться до своїх батьків, поважають, слухають й шанують своїх батьків, залежить  як добре вони будуть жити у самостійному житті. Тому, недарма  з  учнями 1-9 класів проведено години спілкування «Найдорожчі у світі» за участю батьків.

В рамках Тижня  також проведено:

-         психолого-педагогічний консиліум «Підтримка учнів, які опинилися в складних життєвих обставинах»

 

-         класні батьківські збори.  До порядку денного включено: 1. Взаємостосунки дітей і батьків. Підвищення самооцінки та самоповаги дитини (за участю практичного психолога  ЗОШ-інтернату Броваренко О.М.) 2. Протимінна безпека. Дії населення при виявленні вибухонебезпечних предметів.  3. Правила техногенної та пожежної безпеки.  


А.С.Макаренко вважав, що найдоступніший спо­сіб зв'язку школи і сім'ї - це індивідуальна робота з батьками, яка дозволяє встановити безпосередній контакт із кожним членом родини учня, домогтись більшого взаєморозуміння в пошуку шляхів впливу на особистість дитини.

 

З метою налагоджен­ня контактів з батьками, з'ясування загальної та пе­дагогічної культури сім'ї, умов життя учня, його місця в сім'ї і ставлення до нього старших класні керівники та вихователі школи-інтернату  впродовж навчально-виховного процесу та під час канікул відвідують родини вихованців і надають батькам допомогу в організації дозвілля дитини, проводять педагогічні консуль­тування щодо визначення шляхів і засобів розвитку та виховання  дитини , обговорюють питання, які турбують батьків.


В. Сухомлинський вважав, що сім’я – «джерело,  водами  якого живиться повноводна річка нашої держави».

     Виховання дітей у сім’ї є першоосновою розвитку дитини як особистості. Духовний вплив батьківського дому на формування особистості створюється завдяки щирій материнській ласці, любові батька, домашньому теплу, піклуванню, затишку і захисту, родинній злагоді.

     Важливу місію координації виховних дій сім’ї покладено на школу, і від того, як організована і реалізована робота з батьками, значною мірою залежить успішність процесу навчання і виховання дітей.

     Батьки і вчителі повинні бути партнерами, активними співучасниками творчого процесу виховання учнів.

     З метою успішної роботи педагогів з батьками в ЗОШ-інтернаті 27.10.2016 відбулось засідання педагогічної  ради «Інноваційні форми і методи роботи з батьками учнів» за участю батьківської громадськості. Учителі, вихователі, батьки в ході роботи обговорили найефективніші шляхи узгодження, координування виховних впливів на дитину та висловили пропозиції щодо більш результативного співробітництва сім’ї та школи.

Polatus mela com est:



Write a comment

Comments: 4
  • #1

    ПБК Україна (Sunday, 13 March 2016 16:08)

    Дуже хороша школа!

  • #2

    Алексей (Friday, 25 October 2019 03:13)

    Здраствуйте,Я seo специалист с 8+ летним опытом работы в области seo. Замечательное портфолио. +380660012209 Viber,Telegram

  • #3

    создание интернет магазина Краснодар (Monday, 09 December 2019 10:00)

    создание интернет магазина Краснодар - https://seozhdanov.ru/sozdanie-sajtov/internet-magazin/
    Цены► Отзывы► Портфолио ►Опыт работы с 2007 года!
    Заказать +79604727991

  • #4

    ффв (Wednesday, 22 November 2023 11:17)

    фцфацфцафвц