Згідно з річним планом роботи школи 12 січня 2018 року у ЗОШ-інтернаті відбулось засідання педагогічної ради у формі захисту досліджень «Інтерактивні технології — шлях до формування творчої особистості учнів». Крім того, на педраді підбито підсумки роботи у І семестрі 2017-2018 навчального року; медико-педагогічного контролю за фізичним вихованням; проаналізовано рівень якості знань учнів; стан роботи з профілактики правопорушень, обговорено питання щодо недопущення антидержавної пропаганди педагогічними працівниками школи, результати вивчення стану викладання основ здоров'я.

Згідно з річним планом роботи школи 27 жовтня у ЗОШ-інтернаті відбулось засідання педагогічної ради у формі тренінгу «Дисципліна учнів – шлях до ефективності та результативності їх навчальної діяльності». 

Крім того, на педраді підбито підсумки громадського огляду, обговорено результати вивчення стану музичного мистецтва.

У ЗОШ-інтернаті I-II ступенів 30 серпня 2017 року відбулося засідання педагогічної ради, де було детально проаналізовано роботу школи за 2016-2017н.р., визначені пріоритетні напрямки роботи на наступний рік. 

Колектив школи щиро привітав молодих вчителів з початком трудової діяльності і побажав натхнення та творчих злетів.

4 травня у ЗОШ-інтернаті відбулася педагогічна рада, на якій обговорювались питання про звільнення учнів 4, 9 класів від проходження ДПА та допуск учнів 4, 9 класів до проходження ДПА; про затвердження  підручників для учнів 9 класу.

 

 

 

27.03. у школі відбулась педрада - продуктивна гра "Психологічна атмосфера уроку". У ході засідання учителі та вихователі  під час виконання вправ і педагогічних ігор "Асоціації", "Екологія виховання", "Оргпсихологічний момент - камертон уроку", "Педагогічні ротації" проаналізували стан психологічного клімату на уроках, виявили умови та чинники, що стимулюють і перешкоджають створенню комфортного середовища на уроці, обговорили результати анкетування учнів "Чи комфортно я почуваю себе в школі" і виробили програму діяльності педагогів щодо створення сприятливого психологічного клімату на уроках. 


У ЗОШ-інтернаті триває підготовка до педради за темою “Психологічна атмосфера уроку”.


З метою створення освітнього середовища, що сприятиме розкриттю особистісних ресурсів учнів і вчителів та забезпечення їх реалізації шляхом використання інформаційно-комунікативних технологій, збагачення знаннями і вміннями в галузі інформатики та інформаційно-комунікативних технологій кожного педагога 30 грудня  2016 р. у ЗОШ-інтернаті відбулось засідання педагогічної ради-практикуму "Забезпечення мобільності вчителя та учня шляхом формування інформаційних та комунікативних компетенцій". У ході педради педагоги заслухали доповідь заступника директора школи з навчально-виховної роботи, у якій були викладені теоретичні поняття «професійної мобільності» як однієї із суттєвих професійних характеристик людини, що виявляються в професійній сфері.

         Педагогічний колектив працював у групах над стратегією «Від мобільного учителя – до мобільного учня», використовуючи метод «Ланцюжок ідей».

         Дискусію викликала вправа «Діамант», в якій необхідно було визначити чинники, які впливають на формування професійної мобільності вчителя, а саме: на основі яких компонентів формується мобільність та креативність учителя (вибрати з цих якостей 10, потім 5, потім 3 і записати якості під номером 1 у вигляді «діаманту»). Учителям також було запропоновано розв’язати проблему по групах:

1        група – «Забезпечення мобільності вчителя шляхом формування комунікативної компетенції»:

2        група – «Забезпечення мобільності учителя шляхом формування інформаційної компетенції»

 

та презентувати її.


     В. Сухомлинський вважав, що сім’я – «джерело,  водами  якого живиться повноводна річка нашої держави».

     Виховання дітей у сім’ї є першоосновою розвитку дитини як особистості. Духовний вплив батьківського дому на формування особистості створюється завдяки щирій материнській ласці, любові батька, домашньому теплу, піклуванню, затишку і захисту, родинній злагоді.

     Важливу місію координації виховних дій сім’ї покладено на школу, і від того, як організована і реалізована робота з батьками, значною мірою залежить успішність процесу навчання і виховання дітей.

     Батьки і вчителі повинні бути партнерами, активними співучасниками творчого процесу виховання учнів.

     З метою успішної роботи педагогів з батьками в ЗОШ-інтернаті 27.10.2016 відбулось засідання педагогічної  ради «Інноваційні форми і методи роботи з батьками учнів» за участю батьківської громадськості. Учителі, вихователі, батьки в ході роботи обговорили найефективніші шляхи узгодження, координування виховних впливів на дитину та висловили пропозиції щодо більш результативного співробітництва сім’ї та школи.

 

 


У ЗОШ-інтернаті I-II ступенів 30 серпня 2016 року відбулося засідання педагогічної ради на тему «Підсумки роботи школи за 2015-2016 навчальний рік і завдання перед педагогічним колективом на наступний 2016-2017 навчальний рік».

         Учителі, вихователі брали активну участь в обговоренні актуальних питань.

 

         Колективом школи обрано пріоритетні напрямки роботи на наступний рік.



28.03.2016 відбулося засідання педагогічної ради з теми

«Проблеми формування мотивації навчальної діяльності школярів за сучасних умов»

З метою аналізу ролі професіоналізму вчителя у формуванні мотивації навчальної діяльності, розвитку особистості та творчого потенціалу учнів у загальноосвітній школі-інтернаті І-ІІ ступенів 28.03.2016 відбулося засідання педагогічної ради з теми «Проблеми формування мотивації навчальної діяльності школярів за сучасних умов», девізом якої  були слова видатного педагога Я.А. Коменського :"Потрібно, щоб усі учні вже із самого початку ясно бачили мету з усіма проміжними ланками й прагнули досягти її". Під час засідання педагогічної ради педагоги у ході теоретичного блоку, практичних вправ, роботи в групах обговорили питання щодо формування в учнів позитивного ставлення до навчання, виховання почуття обов’язку й відповідальності у школярів, створення на уроках ситуацій зацікавленості теоретичним матеріалом, формування в учнів позитивного ставлення до фізичного розвитку і ролі емоційних методів мотивації навчання.

 

                                                                  


30.12.2015 була проведана педагогічна рада на тему "Співпраця на уроках як умова самореалізації суб`єктів освітнього процесу”

Основними завданням цієї педради було сформувати ставлення до сучасної школи й процесу навчання в ній, розглянути моделі навчання і, проаналізувавши їх, з’ясувати переваги й недоліки цих моделей, а також переваги й недоліки інтерактивних технологій та формувати практичні навички використання інтерактивних методик у роботі.

                                                                                                                        


Педагогічна рада на тему «Професійна компетентність класного керівника та вихователя – як необхідна умова ефективності процесу виховання».

06.11.2015 була проведена педагогічна рада на тему «Професійна компетентність класного керівника та вихователя – як необхідна умова ефективності процесу виховання».

Основною метою педагогічної ради було допомогти педагогам усвідомити наявність проблемних питань в особистісній і професійній сфері; сприяти підвищенню комунікативних умінь і навичок методичної діяльності: мотивації до саморозвитку і самореалізації; розвитку емоційного інтелекту, креативності. Забезпечення учасників педагогічної ради знаннями нових освітніх послуг в організації професійного самовдосконалення й самоосвіти; формувати навички колективної форми роботи, групового співробітництва.

 


30.03.2015 у загальноосвітній школі-інтернаті відбувся майстер-клас (педрада) «Крок до майстерності»

З метою активізації творчого потенціалу кожного молодого та досвідченого педагога,стимулюваннябажання підвищувати свій професійний рівень, надання допомоги  педагогу знайти вихід із будь – якої ситуації, яка може скластися, створенняі підкріплення іміджу успішного спеціаліста, сприяння формуванню позитивної самооцінки й усвідомленню унікальності особистості кожної людини 30.03.2015 у загальноосвітній школі-інтернаті відбувся майстер-клас (педрада) «Крок до майстерності», у ході якого педагоги школи надавали конкретні та дієві поради ( молодий учитель – досвідченому педагогу та навпаки), розв’язували педагогічні ситуації, усі групи творчо підійшли до виконання домашнього завдання та на високому рівні захистили його, акторські здібності молоді педагоги виявили під час театральної вистави «Мудрі поради». Як показала вправа «Рюкзак, м’ясорубка, корзина», учителі та вихователі поповнили  багаж особистої «педагогічної скарбнички». 


29.12.14р. у ЗОШ-інтернаті відбулося засідання педагогічної ради «Роль особистості класного керівника у формуванні творчого працездатного учнівського колективу»

29.12.14р. у ЗОШ-інтернаті відбулося засідання педагогічної ради «Роль особистості класного керівника у формуванні творчого працездатного учнівського колективу», метою якої було шляхом створення творчого колективно-групового учнівсько-вчительського проекту з'ясувати, яким має бути класний керівник у сучасній школі. А передувала цьому клопітка і творча робота, тому що вчителі та вихователі готувалися до педради заздалегідь: учителі-предметники готували матеріал за темою «Я – класний керівник», вихователі – «Єдині вимоги класного керівника та вихователя – запорука формування успішної соціально адаптованої особистості», класні керівники - «Роль особистості класного керівника у формуванні творчого працездатного учнівського колективу».Протягом педради члени педагогічного колективу демонстрували і обговорювали результати анкетувань, фрагмен­ти проведених відкритих вихов­них заходів, тези з творів учнів, відеоінтерв'ю з учнями початкових кла­сів, проект учнів 8-9 класів «Супер - Класний керівник».

З метою удосконалення педагогічної майстерності та сприйняття творчого пошуку педпрацівників 31.10.14 в ЗОШ – інтернаті відбулась педрада « Використання сучасних педагогічних технологій в освітньому процесі для активізації творчого потенціалу учнів.

На педраді виступали працівники творчих груп з презентаціями досвіду своєї роботи та психолог , яка провела з вчителями та вихователями цікаві практичні вправи для розкриття творчого потенціалу педагогів.

Polatus mela com est:



Write a comment

Comments: 4
  • #1

    ПБК Україна (Sunday, 13 March 2016 16:08)

    Дуже хороша школа!

  • #2

    Алексей (Friday, 25 October 2019 03:13)

    Здраствуйте,Я seo специалист с 8+ летним опытом работы в области seo. Замечательное портфолио. +380660012209 Viber,Telegram

  • #3

    создание интернет магазина Краснодар (Monday, 09 December 2019 10:00)

    создание интернет магазина Краснодар - https://seozhdanov.ru/sozdanie-sajtov/internet-magazin/
    Цены► Отзывы► Портфолио ►Опыт работы с 2007 года!
    Заказать +79604727991

  • #4

    ффв (Wednesday, 22 November 2023 11:17)

    фцфацфцафвц