Державотворчі процеси, що відбуваються в незалежній Україні протягом останніх років зумовлюють необхідність вирішення проблеми виховання національно свідомих громадян, справжніх патріотів, відданих Вітчизні, готових до плідної праці в імя рідного народу.

       Стрижнем системи виховання в українській школі стає національна ідея, яка відіграє роль консолідуючого фактора в становленні молодого покоління, формування у нього активної громадянської позиції, відповідальності за себе, народ, країну.

       Патріотичне виховання процес цілеспрямованого, систематичного, організованого та планомірного впливу на свідомість, поведінку молоді щодо формування почуття любові до Батьківщини засобами виховання високих громадянських, моральних, психологічних, професійних, фізичних якостей, необхідних для реалізації інтелектуального та творчого потенціалу особистості в інтересах всебічного розвитку суспільства, забезпечення безумовної готовності до захисту Вітчизни.

       Формування громадянина - патріота України, підготовленого до життя, з високою національною свідомістю, виховання громадян, які здатні побудувати громадянське суспільство, в основу якого були б закладені та постійно втілювалися демократія, толерантність та повага до прав людини, набуває сьогодні особливого значення. Патріотизм у сучасному розумінні– це відчуття того, що в моєму класі, школі, місті, країні все мене стосується, все залежить від мене.

       Метою патріотичного виховання є становлення громадянина-патріота України, готового самовіддано будувати її як суверенну, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу; забезпечувати її національну безпеку; знати свої права та обов’язки, цивілізовано відстоювати їх; сприяти єднанню українського народу, громадянському миру і злагоді в суспільстві. Саме тому зусилля педагогів ЗОШ-інтернату спрямовані на утвердження  патріотизму, посилення моральної складової в загальній системі формування у учнівської молоді національної гідності, готовності до виконання громадянських та конституційних обов’язків, особистісних рис громадянина Української держави, успадкування духовних надбань українського народу, досягнення високої культури взаємин, набуття соціального досвіду, фізичної досконалості, художньо-естетичної, інтелектуальної, правової, трудової, екологічної культури.

        Розвиток сучасної системи шкільної освіти передбачає її переорієнтацію від авторитаризму в навчанні, вихованні школярів до гуманних суб’єкт- суб’єктних взаємин, доброзичливого, толерантного ставлення до дітей, впровадження принципів демократизації та гуманізації, застосування особистісно-розвивальної методології, відповідних інноваційних методик. Патріотичне виховання належить до пріоритетних напрямів національної системи виховання та передбачає формування патріотичних почуттів, любові до свого народу, глибокого розуміння громадянського обов’язку, готовності відстоювати державні інтереси Батьківщини.

       До засобів патріотичного виховання належать рідна мова, вітчизняна історія, українська література, рідна природа, українська культурно-духовна спадщина тощо.

       Важливим завданням виховання  є також подолання в учнів недовіри й підозрілості у ставленні до інших народів і націй, сприяння толерантності міжнаціональних відносин в умовах багатонаціональної держави.

       Колектив загальноосвітньої школи-інтернату систематично працює над:

– забезпеченнямсприятливих умов для самореалізації особистості в Україні відповідно до її інтересів та можливостей;

– вихованнямправової культури, поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки – Герба, Прапора, Гімну України та історичних святинь;

– сприяєнабуттю молоддю соціального досвіду, успадкування духовних та культурних надбань українського народу;

– формуванняммовної культури, оволодінням та вживаннямукраїнської мови як духовного коду нації;

– формуваннямдуховних цінностей українського патріота: почуття патріотизму, національної свідомості, любові до українського народу, його історії, Української Держави, рідної землі, родини, гордості за минуле і сучасне на прикладах героїчної історії українського народу та кращих зразків культурної спадщини;

– відновленнямта вшануваннямнаціональної пам'яті;

– утвердженням у свідомості громадян об'єктивної оцінки ролі українського війська в українській історії, спадкоємності розвитку Збройних Сил у відстоюванні ідеалів свободи та державності України, її громадян від княжої доби, Гетьманського козацького війська, військ Української народної республіки, Січових стрільців, Української повстанської армії до часів незалежності;

– формуваннямпсихологічної та фізичної готовності молоді до виконання громадянського та конституційного обов'язку щодо відстоювання національних інтересів та незалежності держави, підвищення престижу, розвиток мотивації молоді до державної та військової служби;

– відродженням, розвиткомукраїнського козацтва як важливої громадської сили військово-патріотичного виховання молоді;

– забезпеченнямдуховної єдності поколінь, вихованням поваги до батьків, людей похилого віку, турбота про молодших та людей з особливими потребами;

– залученням органів державного управління та місцевого самоврядування, громадських організацій до співпраці щодо національно-патріотичного виховання;

– сприяєдіяльності установ, навчальних закладів, організацій, клубів та осередків громадської активності, спрямованих на патріотичне виховання молоді;

– підтриманнямкращих рис української нації – працелюбності, прагненнямдо свободи, любові до природи та мистецтва, поваги до батьків та родини;

– створеннямумов для розвитку громадянської активності, професіоналізму, високої мотивації до праці як основи конкурентоспроможності громадянина, держави;

– сприяєрозвитку фізичного, психічного, духовного здоров'я, задоволенняместетичних та культурних потреб особистості;

– вихованнямздатності протидіяти проявам аморальності, правопорушень, бездуховності, антигромадської діяльності;

– створеннямумов для посилення патріотичної спрямованості телерадіомовлення та інших засобів масової інформації під час висвітлення подій та явищ суспільного життя;

– реалізацією індивідуального підходу до особистості та виховання.

Для педагогічного колективу нашої школи патріотичний напрямок роботи був і залишається пріоритетним. Ми працюємо під девізом:

Якщо буде світло в душі, буде краса в людини,

Якщо є краса в людини, буде гармонія в домі,

Якщо є гармонія в домі, буде порядок у нації,

Якщо є порядок у нації, буде мир у світі.

 

       Громадянсько - патріотичний напрямок виховання учнів в нашій школі складається з:

-        громадянської освіти та громадянського виховання;

-        військово - патріотичного виховання;

-        правового виховання;

-        морально - етичного виховання на основі вивчення традицій українського народу;

-        соціального проектування та учнівського самоврядування.

 

       Вище перелічені складові громадянсько - патріотичного напрямку виховання реалізуються уЗОШ-інтернаті різними шляхами.

       Патріотичне виховання здійснюється як на уроках, так и під час позакласної роботи. Патріотичне виховання - це формування патріотичних почуттів, виховання готовності до захисту Батьківщини, воно покликано спонукати до фізичного вдосконалення, вивчення бойових традицій українського народу.

       Шляхами реалізації громадянсько-патріотичного виховання у позакласній роботі є насамперед тематичні місячники та декади: місячники військово-патріотичного виховання (щорічно проходять у вересні-жовтні та квітні-травні), тижні правових знань ( жовтень, грудень), Вахта пам'яті до дня Перемоги.

       Протягом багатьох років педагогічний та учнівський колективи школи плідно співпрацюють з міською радою ветеранів. На багатьох святах, які проходять в школі, присутні ветерани Великої Вітчизняної війни. Керівник міського музею Бойової та Трудової Слави Панова Євдокія Антонівна- частагостя у ЗОШ-інтернаті.

Урок мужності за участю Панової Є.А., присвячений 70 річниці визволення Донбасу від німецько-фашистських загарбників

 

       Школа має "підшефних" ветеранів ВВв та ветеранів праці, учителів-пенсіонерів, які працювали у ЗОШ-інтернаті. Члени гуртка «Нащадки Перемоги» (керівник Шишканова О.Л. (6 кл.) та Квіцинадзе Н.Н. (8 кл.))  постійно їх відвідують,надають їм посильнудопомогу та вітають зі святами.

 

Члени гуртка «Нащадки Перемоги» відвідують ветерана ВВв. Акція «Листівка ветерану»

 

У гостях у вчителя-ветерана  Железниченко О.С.

       Для надання виховній роботі емоційного характеру учителі та вихователі школи  використовують яскравий фактичний матеріал, позитивні приклади патріотизму відомих історичних діячів, письменників, героїв національно- визвольних війн. Зустрічі з такими героями (ветеранами війни, праці, громадськими діячами, героями-захисниками України) мають ще більший вплив на патріотичні почуття учнів. У ході зустрічей відбувається оцінювання історичних явищ на основі принципів історичної достовірності, науковості, гуманізму, доброчинності, а також з позицій забезпечення взаємозв’язку між поколіннями.

        Наше завданняакцентувати увагу на питаннях про внесок нашої країни у світовий розвиток науки, культури, різних галузей виробництва. Під час таких зустрічей учні знайомляться зі своїми сучасниками, які стали взірцем патріотичного служіння Вітчизні. Патріотичні подвиги нелітературних героїв дають можливість учням реально пережити почуття прихильності до своєї землі, Батьківщини. Зустрічі з творчими людьми рідного краю – письменниками, митцями, музикантами – закликають до творчості. Під час проведення виховних заходів з учнями проводяться дискусії. У формуванні патріотичних поглядів та переконань школярів суттєвим є створення ситуацій, в яких виникає потреба у відстоюванні ними своєї думки, у процесі чого починає складатися власна думка, зміцнюється внутрішня позиція, з’являється здатність до утвердження власних адекватних переконань щодо свого народу, своєї держави та світової спільноти.

       Під час таких дискусій формується культура мислення й культура мовлення, логіка учнів, виявляються їхні інтелектуальні здібності, відбувається зміна поглядів на суспільні явища, свою життєву, громадянську позицію; переоцінка цінностей.

 

 

 

Літературна зустріч з поетом Масловим І.В.

 

 

 

 

 

 

Зустріч з воїнами-інтернаціоналістами

       З метою організації патріотичного виховання учнівської молоді в ЗОШ-інтернаті також проводяться лекції, бесіди («Я – громадянин-патріот незалежної держави України», «Пам’яті вдячні нащадки», «Моя рідна Україна», «Знати і поважати Герб своєї Вітчизни, Прапор, Гімн», «Наша вітчизна –Україна», «Державна символіка Батьківщини», «Твої права та обов’язки», «Патріотизм – нагальна потреба України», «Моя земля – земля моїх предків», «Україно, матінко моя», «Символи України», «І синє небо, і жовте колосся», «Народні символи» тощо); семінари, «круглі столи», конференції («У пам’яті світ врятований», «Утверджувати ідеали культури миру – служити миру», «Люблю я свій народ – ціную його звичаї»); уроки пам’яті («Їх славні імена в літописі Великої Вітчизняної», «Зростаємо громадянами-патріотами землі, що Україною зветься», «Наша вулиця носить ім’я героя війни», «Бойові нагороди воїнів, полководців, які визволяли Україну від нацистів»); організовуються екскурсії до міського музею Бойової та Трудової Слави, пошукова робота;  акції з метою упорядкування меморіальних комплексів, пам’ятників захисникам Вітчизни; години спілкування («Я – громадянин і патріот держави», «Я – українець!», «Можна все на світі вибирати сину, вибрати не можна тільки Батьківщину!»).

       Необхідною умовою підвищення ефективності патріотичного виховання учнів є залучення їх до підготовки та проведення позакласних виховних заходів, спрямованих на формування патріотичних якостей, самоосвіту, самовиховання.

       Важливе місце у патріотичному вихованні займає участь учнів у масових заходах патріотичного змісту. Найбільш поширені масові заходи щодо патріотичного виховання учнів – це відзначення державних та релігійних свят, знаменних подій у житті школи, міста, проведення читацьких конференцій, тематичних вечорів, вечорів запитань та відповідей, тижнів з різних навчальних предметів, зустрічей з видатними людьми, конкурсів, олімпіад, фестивалів, виставок, участь школярів в організації загальнодержавних свят – Дня Незалежності, Дня знань, Дня захисника  Вітчизни, Свята Перемоги та ін.

       Вихованню національної свідомості учнів сприяють й інші свята:"Козацькому роду              нема переводу", до дня святого Миколая, театралізовані вистави "Новорічні вечорниці". У напрямку патріотичного виховання в школі відбуваються різноманітні конкурси та змагання. У вересні до Дня визволення Донбасу вад німецько-фашистських загарбників та у жовтні до Дня визволення України від німецько-фашистських загарбниківу школі щорічно проходить огляд - конкурс військово - патріотичної пісні серед 5-9класів,конкурс музично - літературних композицій учнів 7-9 класів.

       До Дня Збройних Сил України та Дня захисника Вітчизни - військово - спортивні змагання юнаків 5-9класів, конкурсні програми «Нумо хлопці- козаки!», турніри з шахів та шашок. В рамках військово-патріотичного фестивалю "Козацький гарт" були проведені змагання "Козацький роде, роде мій красний".

      

      

       З метою формування у школярів національної самосвідомості, виховання любові до рідної землі, свого народу, шанобливого ставлення до культури, історії, мови, звичаїв, традицій українського народу у ЗОШ-інтернаті проводяться: День української писемності та мови, День рідної мови, Тиждень української мови та літератури, Шевченківські дні і т.д. У межах цих заходів організовуються вікторини на краще знання української мови та літератури. Запитання вікторини допомагають учням продемонструвати знання рідної мови й рівень володіння культурою мовлення у різних сферах (навчальній, діловій).

 

Літературно-музична  композиція «Поетичний вінок Кобзареві»  1-4 класи

   

 

Літературно-музичне свято «День рідної мови» 1-9 класи

       

        Ефективність патріотичного виховання в позакласній діяльності значною мірою залежить від спрямованості виховного процесу, методів та форм його організації.

       Творчий потенціал учнів найбільш реалізовується у гуртках за інтересами, провідними завданнями яких є: виховання фізично й морально здорової людини; засвоєння моральних цінностей, ідеалів, культурних традицій, етичних норм; формування естетичних смаків; створення атмосфери емоційної захищеності, любові; збереження родинних традицій, сімейних реліквій, вивчення родоводу, звичаїв, обрядів свого народу й народів, що населяють Україну; вивчення мови й шанування культури, національної літератури, мистецтва, преси, радіо, телебачення. Ознайомлення та вивчення під час екскурсій вітчизняних пам’яток світової культури формує в учнів гордість за національні реліквії, розуміння загальнолюдських цінностей.

       Шкільні гуртки покликані розвивати нахили учнів, удосконалювати, поглиблювати і розширювати знання школярів, прищеплювати їм практичні навички і уміння потрібні у житті.

       Гурткова робота є важливою формою позакласної роботи в ЗОШ-інтернаті. При організації гурткової роботи педагогічний колектив намагається  як найбільше наблизити її зміст до інтересів дітей, щоб вона давала дітям необхідні знання і навички, прищеплювала любов до праці, сприяла розвиткові їх здібностей.

У  цьому році діти відвідують гуртки на базі школи: «Джерельце» (ЗОШ-інтернат), «Бахтало» (ЗОШ-інтернат), «Ляльковий  театр» (ЗОШ-інтернат), «ЮІР» (ЗОШ-інтернат), «Народознавство» (ЗОШ-інтернат), «Театр мод «Грація» (БТДЮ),  студія декоративно-ужиткового мистецтва «Сувенір» (БТДЮ),  «Молодіжний клуб» (БТДЮ), також працює секція  «Волейбол» (ЗОШ-інтернат), «Легка атлетика» (обласна секція на базі  ЗОШ-інтернату).

 

 

 

 

Майже у кожному виховному заході активну участь беруть члени шкільного фольклорного гуртка «Джерельце», який очолює учитель музичного мистецтва Козявина В.Ф.

                                     

У кожного народу є свої традиції та обряди, своя історія та культура. І дуже важливо їх зберігати, передавати із покоління в покоління, свято берегти та розвивати, щоб не розчинитися і не загубитися серед великих народів. Це розуміють роми. Їх яскрава самобутня культура, табірні пісні й танці завжди дивували і радували людей інших національностей. Змінився соціальний устрій життя циган. Тепер вже майже неможливо побачити їх у   кибитках,  що кочують, але їх древнє мистецтво, національний одяг, запальні танці продовжують вражати  оточуючих. На Донеччині проживає більше 4 тисяч циган. Багато хто мешкає і в нашому місті.  У ЗОШ-інтернаті у кожному класі обов’язково навчаються 1-2 дитини ромської національності, а в деяких класах і більше, тому що їх родини, в основному, багатодітні. З метою збереження національної історичної спадщини, традиційної самобутньої культури, звичаїв циган  в нашій школі організовано гурток «Бахтало» під керівництвом учителя музичного мистецтва Козявиної В.Ф. До участі в роботі гуртка залучаються музично обдаровані ромські діти.  В цьому році засяяли перші зірки на музичній сцені: Ніколаєнко Р., Буштаренко Т., Буштаренко М., Кузьменко С., Каламбай Е., Чернявська Г.

                    

       Вони ще повністю не розкрили свій творчий потенціал, але вже сьогодні радують своєю майстерністю. Юні артисти планують зі своїми програмами вийти на рівень міста й, навіть, області.

   

 

Сьогодні в умовах  величезних змін у соціальному, економічному та політичному житті України постала проблема радикальної перебудови у сфері освіти та виховання, мета якої  – формувати конкурентно здібну, творчу особистість, яка спроможна до самовизначення, до самореалізації та самовдосконалення.  Метою роботи вчителів є – виховання творчої особистості, здатної до самореалізації, яка легко адаптуєть­ся в умовах швидких змін суспільного життя, зорієнтована на загальнолюдські цінності, має систему особистісних цінностей. Адже в кожній дитині природою закладений певний творчий потенціал. "Кожна дитина в потенціалі – це творець різних, у тому числі естетичних цінностей: будуючи будинки, вона виявляє свою архітектурну творчість, ліплячи і малюючи, вона - скульптор".

       Важливою умовою розвитку особистості є залучення її до діяльності. У творчій діяльності школяр набуває художньо-творчих здібностей: спостережливості, репродуктивної уяви, фантазії, уміння аналізувати, порівнювати.

       Весною 2014 року благодійним фондом Р.Ахметова «Розвиток України»  подаровано ляльковий театр, і з вересня 2014 року в ЗОШ-ітернаті  працює гурток «Ляльковий театр» (3кл.), керівником якого є учитель початкових класів Гостєва І.В. Підготовка і показ лялькової вистави - це творча діяльність, це інтегроване заняття, воно синтезує різноманітні знання та вміння дітей, сприяє розвитку їхніх творчих здібностей.

       Основною метою роботи гуртка "Ляльковий театр"  є створення умов для розвитку творчих здібностей учнів, формування моральних цінно­стей і орієнтирів особистості, забезпечення естетичного виховання. Театральні ігри, підготовка лялькових вистав сприяють розвиткові всебічних знань, умінь та творчості школярів. Діти, готуючись до лялькової вистави, випробовують себе як актори, художники, співаки, музиканти, їх діяльність – це нові відкриття для себе: розуміння авторського задуму, виявлення свого ставлення до зображуваного.

       Члени гуртка «Ляльковий театр» беруть активну участь у класних та шкільних заходах.

 

 

 

 

Тиждень початкової школи

 

 

 

 

 

Лялькова вистава «Буратіно» в рамках Тижня правових знань

 

 

                

 

           У зміцненні здоров’я  школярів, їх гармонійному розвитку, в підготовці учнівської молоді до праці і захисту Батьківщини зростає сьогодні значення фізичної культури та спорту.

       У процесі фізичного виховання учнів вирішуються різноманітні питання: виховуються морально-вольові якості особистості, виробляється необхідність у повсякденних заняттях фізичними вправами; формуються життєво важливі рухові дії  та вміння виконувати їх в різноманітних умовах, розвиваються рухові якості, необхідні в праці та захисті Батьківщини.

       Велику роль у позашкільному фізичному вихованні школярів відіграють заняття фізичною культурою та спортом у різних гуртках, секціях, спортивних клубах. У зв’язку  з цим педагогічний колектив ЗОШ-інтернату намагається використовувати усі форми фізичного виховання в школі. У школі працюють під керівництвом учителя фізичного виховання Швеця А.В. секції «Волейбол» та «Легка атлетика». Відвідують ці секції вихованці 5-9 класів.

       Основна метою спортивних секцій  є забезпечення високого  рівня  здоров’я учнів, оволодіння спортивною технікою, виховання мо­ральних та вольових рис характеру, розвиток фізичних якостей (сили, швидкості, витривалості, спритності) і на цій основі — досягнення високих показників в обраному виді спорту.

       Вихованці Швеця А.В. постіно беруть участь у міських та обласних спортивних змаганнях і посідають призові місця.

       І, можливо, в майбутньому ті, хто стане причетним до видатної події в спортивному житті, беруть участь у таких змаганнях, починаючи зі школи та рухаючись вперед – до обласних та всеукраїнських змагань тощо.

       Звісно, не всі стануть відомими спортсменами, але перш за все – це здоров’я, правильна постава та радісна посмішка, а разом з цим заряд енергійності та бадьорості.

       Отже, позакласні заняття допомагають  вихованню дітей: виховання морально – вольових, а також розвитку рухових якостей. Завдяки заняттям, які проводяться у секціях,  ліквідується дефіцит руху, підвищується рівень рухової активності школярів. При виконанні фізичних вправ зміцнюється здоров'я, підвищується емоційний стан учнів.

   

              З метою героїко-патріотичного виховання учнівської молоді, пропаганди кращих здобутків українського суспільства, виховання почуття гордості громадян за свою Батьківщину педагогічний колектив ЗОШ-інтернату залучає до співпраці представників громадськості: Українського Реєстрового Козацтва, підприємства «Димитроввантажтранс».

Щороку в стінах школи – інтернату проходить традиційне, але таке очікуване свято «Посвята в козачата». В гарній козацькій формі, серйозні , підтягнуті хлопчики та дівчатка з хвилюванням очікують початок свята.

Традиційно посвячують у козачата: полковник Українського Реєстрового Козацтва м. Димитрова Ємельянов А.Б. , заступник атамана полковник Українського Реєстрового Козацтва Журавльов В.В., берегиня Українського Реєстрового Козацтва  прапорщик Волосецька Н.А.

 Постійним учасником таких свят є заступник директора шефського підприємства «Димитроввантажтранс» Ситник Т.А.

     

Після посвяти молодих козаків благословляє ієрей Свято – Вікторівського храму Сергій Карпенко.

  Під керівництвом козаків насаджуються дерева на території ЗОШ – інтернату.  

Також представники Українського Реєстрового Козацтва проводять козацькі та дитячі  ігри і розваги, конкурси та традиційні змагання «Козацькі розваги».

 

 

  

  

Вихованці ЗОШ - інтернату зацікавляться козацькою історією і впродовж уже багатьох років вивчають історичну та культурну спадщину українського народу, його героїчні традиції, тісно співпрацюють з організацією Українських реєстрових козаків, яка вже котрий рік приймає у козаки учнів нашої школи - інтернату, із задоволенням беруть участь у міських конкурсах, присвячених козацькій тематиці, організовують і проводять в школі «Козацькі забави», здійснюють вечірні чергування на території ЗОШ-інтернату.

Постійно наші козаки беруть участь у щорічному злеті турисько – краєзнавчої роботи «Донбас - мій рідний край» за напрямком «Козацькому роду нема переводу».

       Школа-інтернат підтримує тісні зв'язки з підприємством «Димитроввантажтранс», працівники якого допомагають ЗОШ-інтернату у зміцненні матеріальної бази, проведенні ремонту,  організовують екскурсії учнів на підприємство, допомагають педагогічному колективу у профорієнтаційній роботі, організовують екскурсійні поїздки для працівників та вихованців школи, надають гуманітарну допомогу, організовують свята, щорічно організовують літній відпочинок вихованців школи у с. Борове.  Виховна роль взаємозв'язків школи і трудового колективу підприємства «Димитроввантажтранс» ще й у тому, що учні прилучаються до стосунків, які існують у дорослому колективі, а це є найкращою формою ознайомлення дітей та підлітків з нормами і умовами життя суспільства, підготовки їх до самостійної трудової діяльності. Школа допомагає підприємству в підготовці та святкуванні урочистих подій, організації концертів художньої самодіяльності.

 

     Відвідування шефами вихованців                         Свято Святого Миколая

                  школи на Різдво

 

       ПедколективЗОШ-інтернату протягом багатьох років співпрацює з представниками різних релігійних поглядів: православними (Свято – Вікторівський, Свято-Пантелеймонівський храми),  греко-католіками, євангелістами (Центральний будинок молитви євангельських християн-баптистів, християнська церква віри євангельської «Источник жизни»). Церква є педагогічною  установою – колективною  інстанцією, що ставить за мету виховання, вдосконалення   людського   життя, тому

представники різних конфесій часто відвідують вихованців нашої школи: беруть участь у виховних годинах, у позакласних заходах, надають посильну допомогу у вигляді подарунків на свята, гуманітарної допомоги і т. д.

       Свято Святого Миколая                          Батьківська конференція

                                               «Екологія природи – екологія душі»

   

Посвята в козачата

                          

         

 

Надання гуманітарної допомоги         вихованцям ЗОШ-інтернату представниками християнської

церкви віри євангельської

«Источник жизни»

 

      

      

      

 

      

       Педагогічний колектив ЗОШ-інтернату також підтримує тісний зв'язок з правоохоронними органами. Правовиховна діяльність школи, правоохоронних органів, спрямована на формування правової свідомості та навичок і звичок правомірної поведінки школярів.
       Мета правового виховання учнів формування в них правової культури громадянина України, що складається передусім зі свідомого ставлення до своїх прав і обов'язків перед суспільством і державою, закріплених у Конституції України, з глибокої поваги до законів і правил людського співжиття, готовності дотримуватися й виконувати закріплені в них вимоги, що виражають волю та інтереси народу, активної участі в управлінні державними справами, рішучої боротьби з порушниками законів.
       У правовиховній роботі школи-інтернату важливу роль відіграє залучення учнів до посильної діяльності, яка передбачає певний обсяг правових знань, умінь та навичок. Це передусім участь у дитячому самоврядуванні, зокрема в роботі комісії з дисципліни і порядку, в загонах юних інспекторів дорожнього руху, юнацьких добровільних пожежних дружинах, у різних формах природоохоронної роботи.

       Правове виховання в нашій школі здійснюється на основі Конституції України, Закону України «Про освіту», Програми правової освіти населення України, Сімейного кодексу України, Конвенції про права дитини, Конвенції старшокласників України від 26.11.2006 р., Декларації прав дитини, Загальної Декларації прав людини, Всесвітньої декларації про забезпечення виживання,захисту і розвитку дітей, шкільної програми правової освіти та річного плану роботи школи. Молодшим школярам надаються початкові знання про норми поведінки під час вивчення курсу «Я і Україна», «Основи здоров`я», на годинах спілкування.
       Метою правового виховання в школі є формування в кожного учня системи знань з питань основ держави та права, розвиток інтересу до цієї галузі знань і зв'язок права з навколишньою дійсністю; інтересу до її законодавчих та виконавчих органів; прищеплення навичок правосвідомої поведінки; формування потреб та вмінь активно захищати в установленому законом порядку свої права та законні інтереси інших осіб, тому в школі розроблена програма правового виховання, до якої включені такі заходи:


1. Проведення місячника, тижня права;
2. Засідання ради профілактики правопорушень;
3. Зустрічі з працівниками правоохоронних органів, орагнів юстиції;
4.
Проведення годин спілкування, лекцій, бесід, консультації з правової тематики;
5. Робота з громадськими організаціями.
6.
Консультації для батьків.

 

 

 

Участь команди ЗОШ-інтернату «Праволюби» в обласному конкурсі з правових знань

«Юний правоохоронець»

 

Засідання круглого столу «Виконуючи             

       обовязки – зміцнюєш держави»                  Cвято Святого Миколая

 

 

 

 

       Кожна молода людина є активним учасником розбудови громадянського суспільства, відіграє в ньому важливу роль та несе відповідальність у процесах прийняття рішень на всіх рівнях, які впливають на їх життя, а держава забезпечує доступ молоді до відповідних та необхідних програм та послуг незалежно від статі, географічного положення, соціального, культурного, економічного чинників.

       На сьогодні перед намистоїть завдання - виховання у молодого покоління почуття патріотизму, формування особистості на засадах духовності, моральності, толерантності, забезпечення створення умов для інтелектуального, культурного та фізичного розвитку, реалізації науково-технічного та творчого потенціалу молодих громадян.

       Виходячи з цього, основна ідея полягає у мотивації громадської активності молодого покоління. Це стане запорукою небайдужості як сьогоднішнього, так і прийдешніх поколінь громадян. Найкращою мотивацією до безкорисної суспільної праці є почуття гордості за свою державу, співпереживання за минуле, співпричетність до творення її сьогодення та майбутнього. Саме тому патріотичне виховання молоді є одним з найголовніших пріоритетів молодіжної політики в Україні. Патріотичне виховання є складовою частиною загального виховного процесу, являє собою систематичну і цілеспрямовану діяльність органів державної влади і громадських організацій з формування у громадян високої патріотичної свідомості, почуття любові до України, готовності до виконання громадянських і конституційних обов’язків. Патріотичне виховання включає у себе соціальні, цільові, функціональні, організаційні та інші аспекти, володіє високим рівнем комплексності, тобто охоплює своїм впливом усі покоління і пронизує усі сторони життя: соціальну-економічну, політичну, духовну, правову, педагогічну, спирається на освіту, культуру, історію, державу, право.

 

 

      

 

 

 

 


Polatus mela com est:



Write a comment

Comments: 4
  • #1

    ПБК Україна (Sunday, 13 March 2016 16:08)

    Дуже хороша школа!

  • #2

    Алексей (Friday, 25 October 2019 03:13)

    Здраствуйте,Я seo специалист с 8+ летним опытом работы в области seo. Замечательное портфолио. +380660012209 Viber,Telegram

  • #3

    создание интернет магазина Краснодар (Monday, 09 December 2019 10:00)

    создание интернет магазина Краснодар - https://seozhdanov.ru/sozdanie-sajtov/internet-magazin/
    Цены► Отзывы► Портфолио ►Опыт работы с 2007 года!
    Заказать +79604727991

  • #4

    ффв (Wednesday, 22 November 2023 11:17)

    фцфацфцафвц